26.09.17

1, 10, 100, 1000

Цього тижня ми багато займались наочним рахуванням з розрядними кубиками, пластинками і рейочками Монтессорі. Розмінювали десяток на одиниці, щоб віднімати через десяток.
Грали в гру "Зіпсутий годинник". Першому гравцю на вушко називають якийсь час. Наприклад, "сьома година" або "пів на четверту". Він на порожньому циферблаті малює відповідне положення стрілочок - показує другому гравцю. Другий називає час, який побачив, на вушко третьому. Третій малює четвертому. І так далі. Останній гравець оголошує час.
Перевіряємо чи збігається з початковим і якщо ні, то де годинник зламався.

Багато практикуємо один запис прикладів і задач в зошиті. Для цього на дошку кріпимо папір для фліпчарту в клітинку і учні можуть звіряти свій запис із записом вчителя.
Загалом, навичок порівнювати своє виконання зі зразком, з бажаним варіантом, помічати відмінності і виправляти є одним з базових навичків навчання. Також паралельно тренуємо це під час руханки.

Тижневі підбірки завдань з математики для 2 класу можна передплатити.
А також придбати задачник для 1 класу.
Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар