- обговорили індивідуальний досвід взаємодії з сучасним мистецтвом (в кого який) та спробували сформулювати його особливості.
- ознайомилися з творчістю деяких яскравих представників сучасного мистецтва - їхніми біографіями, творчим доробком, концепціями та ідеями, яки вони привнесли (Зо Леонард, Аллора та Кальсаділья, Такаші Муракамі, Олафур Еліассон)
- пробували дати власне пояснення термінів, часто вживаних, коли йдеться про концептуальне мистецтво (наприклад, перфоманс, куратор, саунд-арт, білий куб тощо), а потім перевіряли за визначенням у словнику)
- відвідали міжнародну виставку “І знову демократія?” (куратор - Бйорн Гельдхоф), представлену в ПінчукАртЦентрі. Про концепцію виставки та особливості арт-об'єктів учні мали допитуватися у медіаторів центру, адже за задумом куратору - дізнаватися про роботи, які цікавлять відвідувачі мають за власним бажанням, в тій мірі занурення, яку вони обирають. Ніде немає чітко сформульованих концепцій, роздрукованих і вивішених на стіну (чи викладених на сайті). Щось може початися (або ні) з діалогу.
- Учні мали обрати одну роботу, яка їм подобається, і написати есе.
- опис і фото роботи (техніка, жанр, рік)
- відомості про митця в контексті питання, яке зацікавило
- опис особистого переживання при контакті з роботою чи історія з життя, яка пояснює, чому інтерес виник саме до цієї роботи
- вжити мінімум 3 слова-терміни з абетки про мистецтво
Якщо учень не зміг бути присутнім на виставці, він обирав роботу з тих, що ми обговорювали на заняттях.
Теми, які зацікавили:
- етичний бік нацистських експериментів над людьми в пошуках “вакцини”, яка б викликала мутації, що наблизили б людину до еталону арійця. феномен репарацій
- феномен масової свідомості (співвідношення індивідуальної волі і впливу більшості на прийняття важливих рішень), фашизм
- харизма людини, що якимось чином заохочує людей робити певні речі
- авторитарна влада (як вона відчувається, коли тобою так керують)
- відмінність між зовнішньою репрезентацією та внутрішнім наповненням
Катерина Окремова
Немає коментарів:
Дописати коментар