Сьогодні досліджуємо корбу. Пройшлись до місцевої кринички, в якій виявилось відірване відро.
Але так навіть краще - кожний зміг спробувати покрутити ручку без остраху впустити вантаж і зустріти ручку несподіваною частиною тіла.По поверненні в школу замалювали побачене. На одному з минулих занять з математики ми познайомились з проекціями об'ємних фігур, тож було дуже приємно, коли я спитала, як виглядатиме вал кринички (циліндричної форми) збоку і почула "круг" :)
Розглянувши вигляд збоку, визначили точку опори і точки прикладання сили і ваги. Провели аналогію з важелем.
Фєдя згадав, що колись вони з батьками бачили іншу криничку, за описом встановили, що це "журавель". Спершу розглянули його конструкцію з точки зору механіки, а тоді пошукали спільні риси з птахом - цибатий, довгодзьобий.
Якщо не обмежувати фантазію однією темою, будь-яке заняття може перетворитись у міждисциплінарне :)
Валентина Мержиєвська
Немає коментарів:
Дописати коментар