На цьому тижні відбулось два заняття. На першому з них застосовували набуті знання у формі ігрового судового засідання. У звинувачуваних були князь древлянський Мал та княгиня Ольга. Дане засідання відрізнялось від попереднього кращою підготовкою та більшою варіативністю подій. Кожен з учнів відчув себе у ролі певного персонажа (судді, свідка, адвоката, слідчого на ім’я Нестор Літописець або безпосередньо обвинуваченого).
- Це несправедливо! - княгиня Ольга (Андрій Нікітчин).- Пані Ольго, сядьте, заспокойтесь, - суддя (Тома Школьна).
Протокол суду:
Друге заняття було присвячено вивченню нового матеріалу. У центрі нашої уваги став період роздробленості Русі, прихід до влади Ярославичів, намагання їх об’єднати Русь. Був розібраний матеріал щодо боротьби князів, міст за владу у другій половині ХІ – на поч. ХІІІ ст. Також було розібрано тему приходу монголо-татар на Русь. Вивчення матеріал проходило у формі перегляду короткого відеоролика з анімаційної картинкою, презентації (карти, зображення князів, фото пам’ятників їм) та записів до зошиту основного матеріалу.
Ігор Цеунов
Немає коментарів:
Дописати коментар