Впорядковуємо гру з стрілковими і електронними годинниками. Картки всі тягнемо по черзі, називаючи час, питаючи друзів "В кого є пів на першу? Це 12:30?" Зібрані пари викладаємо всередині, а не забираємо собі, щоб уникнути змагальності - в кого більше.
Якщо ще можна знайти мотивацію в змаганні своїми вміннями (і то бажано починати не раніше років 10, коли дитина вже може емоційно відокремити оцінку роботи від оцінки себе), то змагатися в тому, кому більше пощастило витягнути карток - це взагалі безсенсовно.
Обов'язково розбираємо запитання з домашки. Окрім того, цього року кожний сам має стежити за порядком сторінок в папочці - заодно тренується порядкове рахування. А також - необхідною умовою є робота над помилками. Кількість завдань - кожний робить скільки по силам. Але якщо вже взявся за задачу - необхідно довести її до рішення.
Практикує один задачі з дужками і просте множення.
На другому занятті познайомились зі шкалами, заповнювали пропуски. Помітили подібність із завданнями на продовження рядів.
Під час рахування двозначних чисел зручно проговорювати (і показувати на предметах) розбиття на розряди.
Наприклад:
- 56+43 це 5 десяточків і 6 потрібно додати до 4 десяточків і 3. Скільки буде разом 5 десяточків і ще 4 десяточки?
- Хм...
- Добре, скільки буде разом 5 яблук і ще 4 яблука?
- 9 яблук!
- А 5 десяточків і 4 десяточки?
- 9 десяточків!
- Так, а 6 і 3?
- Теж 9!
- То скільки разом 9 десяточків і ще 9?
- 99!"
Цей алгоритм варто повторювати вголос щоразу, додаючи обмін десяточків на одиниці, при переході через десяток.
Придбати підручник для 1 класу.
Передплатити розсилку для 2 класу.
Придбати підручник для 1 класу.
Передплатити розсилку для 2 класу.
Валентина Мержиєвська
Немає коментарів:
Дописати коментар