28.03.17

На свободу

Наш горошок проростає. Він сміливо випхався з коробки по самій короткій траекторії.
І впевнено просувається лабіринтом.
Роздивились паросток горошку - насінинка, корінчик, пагінець, листячко, згадали про квіточку і плід.
На дворі шукали рослини різної будови: трав'янисті, кущі і дерева. Діти самі називали ознаки: про висоту рослини, кількість стебел-стовбурів, їхню жорсткість.

А ще сьогодні ми говорили про умовний поділ всього на світі на природнє і створене людиною, а природу - на живу і неживу. Поділ звісно, дуже умовний - не завжди можна однозначно розділити "створене природою" і "створене, створеним природою". Якщо, наприклад, людський будинок - це штучне, то куди віднести гнізда птахів? Але у дітей не виникає особливого спротиву і вони інтуїтивно розподіляють світ як по писаному.
Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар