07.12.16

Улюблені літери

Через відчутний морозець в мандрівку відклали, а займались лише БаБеткою. Зробили 4 розвороти "Твоїх - Улюблених літер" і "Файні-Хатки". Кілька тижнів тому говорили з дітьми про літери, які їм подобається писати. Їхні історії надрукувала генератором прописів.

Якось так буває, що серед прописних літер трапляються такі, які особливо приємно писати. Можливо не всю літеру, а якусь її частинку. Хочеться її писати багато-багато разів, або дуже-дуже повільно, розтягуючи задоволення. І завжди радієш коли саме ця улюблена літера трапляється в слові, а якщо навіть не одна….то - о, який клас! Цікаво було дізнатися, що у кожного ці особливі, улюблені літери - свої. Про них діти розповіли невеличкі історії та змайстрували затишні будиночки, щоб добре було улюбленцям зимувати на сторінках нашої книжечки.
Даша: "Мені подобається літера у, тому, що її можна швиденько перетворити на д. Таке собі чаклування".
Вася: "Мені подобаються літери, які занурюються хвостиками глибоко вниз".
Ден: "А мені, навпаки, подобаються ті, які виростають високо вгору".
Соломія: "Мені приємно писати літери А, а, з, с"
Федір: "Я люблю писати літеру Д - велику і малу".
Варуся: "Я люблю, коли на прописних літерах з’являються якісь цікаві штучки!"
Платон: "Мені подобається писати літеру К, у неї є наче голівка, і нижня частинка така, ніби ти виронив рулон паперу і він укотився".
Нонна: "Мені подобається писати літери м, и, ш. Таке враження, що ти гойдаєшся на хвильках, або з’їжджаеш з гірок".
Аліза: "Мені подобаються літери мого імені".
Макс: "Мені якось особливо приємно писати м, а, к, с. А також велику літеру Д - я люблю літери, які складно виписувати".
Маша: "Мені подобаються літери мого імені - м, ш, а. А ще на м починається слово мама.
Катерина Окремова

Немає коментарів:

Дописати коментар