22.01.23

Загадкова Віка

Вася

Отже, сьогодні я розкажу вам про одну дуже цікаву, на мою думку, людину (чи хто вона там) - Віку Костовську. 

Їй 23 роки, хоч свій день народження вона й приховує, вона працює в клубі настільних ігор, та проводить там D&D. 

Але це всього лиш факти про неї, а саме цікаве, не де вона працює, не скільки їй років, а хто вона. 

Я познайомився з нею в класі так 5-6, коли вона почала викладати нам літературу, а пізніше й англійську. Віка була дуже прикольною, хоч їй і було тоді за 20, але відчувалося наче вона на одній хвилі з нами. Так пройшов рік чи два. А потім я з моїм однокласником Деном, почали грати англійською в D&D з Вікою. Ми грали і грали, і образ Віки для мене почав змінюватися,. Я почав дізнаватися про неї більше, але не занадто, адже Віка старається приховувати інформацію про себе. 

В неї є сестра Алла, є теорія що Віка й Алла це один організм, тобто якщо є Віка, то Алли ми не побачимо. А якщо вони двоє присутні, то скоріш за все вони нижчі, ніж зазвичай, або деяких органів не вистачає. 

Також Віка з тих осіб, які ставлять по 50 аватарок в телеграмі з мемами та малюнками. Як я сказав раніше, вона працює в ігровому клубі тому Віка частенько грає в комп'ютерні, настільні та рольові ігри. 

Звісно, що це ще далеко не все про неї, але тут я, напевно, зупинюся. Та й, якщо чесно, я не набагато більше про неї знаю.

Ян

Мама дуже часто каже мені дивитися на якусь людину, та брати приклад з неї. Але хоча в минулій школі таких людей я не знав, в цій школі все змінилося. Віка проводить дуже круті уроки, й смішно шуткує. Кожної ночі, коли я засинаю, я думаю про однокласників, бо я впевнений, що вона робить те саме. 

Хоча я й хочу бути як вона, в мене є проблеми з цим. Бо тільки Віка може подивитися всі серіали, які я подивився за все життя - за один тиждень. 

Хоча мама її не знає, але я знаю що вона би їй сподобалася. 

Віка малює, грає в комп'ютерні ігри, та ще й встигає робити цікаві уроки. Також в неї постійно на все вистачає часу. Вона завжди знає чим нас зацікавити на уроках і перервах. Вона цікава людина і співрозмовник. Ми з нею, на жаль, протилежності. 

Я не знаю скільки часу мені знадобиться щоб стати такою людиною, але я впевнений, що багато. 

Федя

Хотів сказати, що день народження у Віки хрін знає коли. Хоча, насправді, навіть хрін не знає коли у неї день народження. 

Відразу кажу, що це не 100 відсотків фактів і це просто припущення. 

Давайте уявімо що Віка не бреше: тоді виходить, що у Віки день народження точно не в грудні, що дивно, оскільки я чомусь вважав що день народження Віки саме в грудні. Чи то вона сама то казала, чи був період, коли вона в грудні казала, що їй було то 21, то 22 роки. У неї день народження не в грудні, і вона казала, що у неї день народження не через місяць. І якщо я не помиляюся, Віка також казала що через 7 місяців її день народження вже пройде. 

Тоді виявляється, що день народження у Віки не восени і не в серпні, але звичайно це все дуже приблизно.

І правди до кінця ми ніколи не дізнаємось.

Немає коментарів:

Дописати коментар