15.01.23

"Туалетна справа". Перше враження

Маша

Нам в беркошко подарували книжку, її назва "Туалетна справа", авторка Марія Артенеко. 

Насправді книжка цікава тим, що вона не звичайна, нам розповідають про туалетні справи, про які дорослі зазвичай мало говорять, тому дітям цікаво про таке поговорити. Посміятися теж можна, і дізнатися щось нове про те, що вважається невихованим. Тим вона і прикольна. 

Сама книжка оформлена по-туалетному. Цікаві картинки, але вони іноді бувають не дуже цензурними :) А так, я б хотіла купити і подарувати її моєму молодшому братику.

Кирил

Мені здається що це дуже кумедна книжка. Як ходили в туалет єгиптяни, королі, собаки. Ну, блін, - дуже смішно, особливо малюнки. Все про туалетну справу. Як правильно відривати туалетной папір. А для пташок туалет - це ми :)

Прекрасна книжка для читання на унітазі. Коли довго сидиш і медитуєш можна її періодично гортати. А потім мама питає «Чого ти там так довго сміявся?». А ти ідеш трошки підсміюєшся, пригадавши Аладіна, який ходить в туалет в польоті на літаючому килимі, з діркою, щоб могти ходити, тобто, сидіти, левітувати). 

Дуже сподобалося все і всі розділи були цікаві та смішні. Мені здається цю книжку варто читати. І не оцінюй книгу по обкладинці. Ця книга зробила мій день. 

Вася

Сьогодні до нас в школу принесли книгу "Туалетна справа" авторки Марії Артеменко. Книга мені сподобалася. "Всрато", я б сказав би :) 

Вона дуже класно намальована та відкрито все розказує. Там є багато впізнаваних персонажів, та не дуже багато тексту. Вона класно розповідає про еволюцію туалетів та їхнє створення. Також є прикольний тест на 51 сторінці, про те, як ти вішаєш папір. 

Ще на самому початку книги написано зміст, так що ти знаєш, що на тебе чекає. 

Я вважаю що вона буде дуже прикольна для молодших дітей, та водночас пізнавальна.

Федя

Мене тримають у заручниках 

Нам в школі дали по гортати книгу ''Туалетна справа'' Марії Артеменко, і написати відгук. Книга тримається в руках просто, гнучка як журнал, і має своєрідний вміст. Ілюстрації красиві, Максим Паленко, як завжди, старається. І написана книга явно не заради грошей, видно, що Марія Артеменко зацікавилась цією темою, і зробила справжнє розслідування. Але як на мене, можна було б додати ще більше гумору. 

Але сам сетинг не для всіх, проте для дітей шестий років підійде.

Даша

Нашій школі подарували книжку Марії Артеменко, назва якої «Туалетна справа». Мені подобається сама ідея книги, бо на тему про туалетні справи рідко пишуть книжки. І це достатньо дивно, але саме це мені й подобається. Мене трошки збентежило те, що там люди ходять в туалет, але це нормально, просто не звично. Ще мені подобається, що там написано. Що спочатку первісні, а далі - сучасні туалети. Дуже подобаються малюнки, круті. Мені сподобався тест, як ти вішаєш туалетний папір. 

Дуже кльова книжка, я думаю, що варто її прочитати.

Власта

На уроці ми вирішили переглянути книгу з назвою "Туалетна справа"! Мені здається, що цю книгу треба було прямо терміново подивитись всім класом. Я побачила іскри в очах Даші (однокласниці), вона настільки була вражена цією книгою, особливо оформленням! :) 

Якщо чесно, я не дуже люблю щось про книжки на такі теми. Але я правда поважаю будь-яку творчість. Книги, завжди комусь цікаві. 

Поговоримо про оформлення книги. Мені дуже сподобалось, що в такій книзі такі гарні ілюстрації! У книги гарна обкладинка, так як і авторка!

Мені сподобався розділ з епохами туалетів. Було справді цікаво!


Ростик

Сьогодні я писатиму відгук на книгу "Туалетна справа". Як на мене книжка не надто крута. Вона підходить тільки на маленький вік, типу від 5 до 7-8 років. Бо далі такі жарти вже будуть не смішними, а дурнуватими і зацікавленості не буде. От зі мною саме й така ситуація бо мені 13 і якби в мене вдома була така книжка, то вона би стояла й збирала би пил. Але взагалі малюнки достатньо гарні і якраз таки достатньо дитячі. Тому визначати оцінку цієї книжки можна тільки від віку читача. Оцінка буде достатньо поганою, коли читач вже виріс з жартів про лайно і достатньо хорошою, якщо читач ще в перших класах школи. Тому я бажаю Марії Артеменко успіхів, щоб гарно придумувались ідеї та щоб гарно писались книжки.

Ян

Я хочу вам розказати про книжку «Туалетна Справа» авторки Марії Артеменко.

Тема книжки мені дуже сподобалася. Я думаю, що можна показувати цю книгу дітям, щоб вони все знали про історію цього прекрасного пристрою. Книжка мені сподобалася, хоч вона і про какульки. Обкладинка і картинки дуже яскраві і деталізовані. Також круто, що все розписано по часовій лінії і темі. Також багато пасхалок на різні картини, твори, фільми і навіть пісні.  Дякую дуже за таку гарну працю і книгу. Я порекомендую для читання її всім (і доросли і малим).


Немає коментарів:

Дописати коментар