27.11.22

"Індо-Пакистанський конфлікт"

Якщо ви прочитаєте есеї, то зрозумієте, чому була обрана така тема :)

Федя

Є декілька Індо-Пакистанських війн. Всі вони велися через один регіон, Кашмір. По суті, він був територією індії, але було багато нюансів. Тому в 1947 році Пакистан ввів свої війська на територію Кашміру, після чого Індія почала там своє ‘’АТО’’, але було трохи складно відбивати міста. Тим не менш, місто Пунч, яке Індія намагалась звільнити більше року, було звільнено. 

В результаті, Пакистан вивів свої війська з території Індії, і більша частина Кашміру залишалась під контролем Індії. Війна закінчилась у 1949, але це була тільки перша Індо-Пакистанська війна.

Ростик

Якось мені закортіло дізнатися, що це за конфлікт між Індією та Пакистаном? 

Звідки я дізнався, що у них там щось між ними  —  я без поняття, але мені було цікаво, що там між ними там. Тому в цьому есеї я і вирішив дізнатися, що там між ними сталося. 

Індо-Пакистанський конфлікт почався в ХХ столітті після Другої світової. Ці країни отримали незалежність після того, як Британія пообіцяла їм незалежність з закінченням Другої світової війни. Як я знаю  —  це територіально-релігійний конфлікт. Проте на момент 2022 року в обох країн є ядерна зброя, а також в Індії 3-4 місце в топі армій світу, а в Пакистану 9, хоча зовсім недавно було 10, але він обігнав Бразилію. 

Самий початок конфлікту стався до незалежності обох держав, поки вони були колонією Британії. Тоді там було 2 колонії з різними релігіями, перша була індуїстська, а друга мусульманська. Коли вони стали незалежними, вони ще не мали географічних кордонів і там вже все це почалося… 

1947 рік, почався конфлікт через приналежність князівства Кашмір, майже все населення було мусульманським, а от уряд  —  індуїстським. Махараджа Кашміру Харі Сінгх  —  індуїстський монарх, захотів приєднати князівство Кашмір до Індії, але пакистанський уряд був не згоден. Після військових дій з 1947 по 1949 рік, це князівство було розділене: 60% до Індії та 40% до Пакистану. Але перемир'я не вирішило конфлікт, а заморозило його. 

І, як на мене, це очевидно, що конфлікт продовжився, бо території розділили не рівно. Або Індії буде мало або Пакистан захоче повернути території чи принаймні урівняти їх. Далі конфлікти продовжились. От в 1984 році вже був малоінтенсивний конфлікт на Сиачені, де помирали більше не через поранення, а через кліматичні умови. Далі в 2003 році на Сиачені оголосили перемир'я. 

Також в 1999 році Пакистан спровокував ще одну війну, та заперечував в тому що він бере в цьому участь. Далі конфлікт загострювався через виготовлення двома країнами ядерної зброї. Також зараз їм постачають зброю: Пакистану  —  США, а Індії  —  росія. Надалі сильно важливих подій не було, але й країни миритися не хотіли. Може коли з'явиться новий уряд, війни і закінчаться.

Вася

Ця історія мала б бути про Індо-Пакистанський конфлікт, але оскільки все, що я знаю про Пакистан це те, що це країна в Азії… Тому сьогоднішня історія не про це, сьогодні я розкажу як я докотився до того що пишу це. Це була середа, 19 жовтня, я безтурботно сидів на уроці, де ми розглядали наші есеї. Я слухав як мої однокласники розказували свої історії, ми розказували есеї про наше літо, і коли вже всі прочитали свої історії, прийшов час голосувати за тему наступного есею. Кожен з нас запропонував кілька варіантів, їх вийшло 8:

  • Дерева в minecraft
  • Осінь
  • Індо-Пакистанський конфлікт 
  • Походження Геловіну
  • Санта Клауси та Дід Морози
  • Чорні діри
  • Походження нового року
  • Телепорт

І знаєте, мені було багато чого тут цікаво: телепорт, дерева в minecraft, чорні діри… То чому ж я вибрав Індо-пакистанський конфлікт? 

Справа в тому, що людина інколи керується не своїми бажаннями, а людьми які поруч і вибирає не те, що вона хоче  —  так і сталося. 

Мій друг Ростик запропонував цей варіант. Це виглядало безглуздо для мене, але як жарт, я вирішив голосувати за цей варіант. В той день нас було п’ятеро; я, Ростик, Ян, Федько та Маша, ми голосували з закритими очима, щоб керуватися тільки своєю думкою, але після голосування всі знали за що проголосували інші. Я, Ростик та Федько проголосували за Індо-пакистанський конфлікт, Ян за дерева в minecraft, та Маша за осінь. 

Спершу я хотів змінити думку та якось викрутитися з ситуації, та змінити рішення мені не дозволили. І ось я сиджу й пишу цей есей, і мені здається, що навіть добре що так сталося.

Немає коментарів:

Дописати коментар