На заміну до занять з літератури спершу позгадували внутрішні правила БеркоШко - побутові, поведінкові, а тоді робили вправи з творчого мислення. Міркували над різними неможливостями:
- що буде, якщо зникне папір і можливість його виготовляти?
- якщо люди будуть гарно бачити вночі і погано вдень? ("о, це ніби кроти з приладами нічного бачення!")
- а якщо зникнуть статі? ("що, люди будуть як равлики?")
Як би змінився наш світ і життя кожного. Цікаво, що п'ятикласники доволі швидко від питання поділу на статі перейшли до індустрії моди і краси. З втратою паперу спершу придумували йому замінники (шкіру, дощечки), потім звернулись до технологій (ноути, планшети), але й усне мовлення, розповідання історій і вивчення напам'ять також спливло.
Валентина Мержиєвська
Немає коментарів:
Дописати коментар