Порозбирали проблему вагонетки. Різноманітні варіації і причини - як люди опинились на колії, як я сам там опинився... Згадали теорію виживання: "Виживання це не відповідь на питання, що робити, якщо опинився в одних трусах в пустелі. Виживання - це як не опинитись в пустелі в одних трусах".
Поговорили про розподіл ресурсів, сприятливі і несприятливі обставини, а також готовність самої людини докладати зусиль.
Наприкінці трохи торкнулись ідеї категоричного імперативу Канта: завжди діяти так, як було б ок, якби всі діяли так само.
Наприклад, якщо ти щось вкрав, чи добре бути жити в суспільстві, де всі будуть красти. Навряд чи. Тож ти обираєш варіант не красти, оскільки якщо це буде нормою для всіх - це буде спільнота, в які буде добре.
Восьмикласники одразу знаходять приклад зі свого досвіду.
Наприклад, ти вирішив не робити атестаційну контрольну, а в когось списати... Але якщо всі так подумають, то не буде в кого списувати :)
Валентина Мержиєвська
Немає коментарів:
Дописати коментар