21.01.19

Need indeed

На теревенях зачерпнули широке коло питань: від взаємодії в школі, до самоорганізованості.
Наприкінці минулого семестру, ми трохи апгрейдили систему з тим, щоб вчителям було приємніше працювати - необхіний мінімум 75% виконаних завдань, обрані учнями пріоритетні предмети та відмова від тих, які ніяк не заходять, щоб і самим не мучитись, і не псувати заняття іншим.
А після канікул обговорювали, як не лише вчителям, а й учням зробити навчання більш заманливим. Закинули на обмірковування питання, чи хочеться мати вільний час в школі, не зайнятий навчаннями, чи краще лишити ті вільні дні, які є зараз. Легалізували малювання на партах і потенційно можливе графіті на стінах школи.
В другій частині заняття обговорювали прокрастинацію, у кого які улюблені способи відкосити від справ. А також намагались шукати кореляцію між тим, що "хочеться", а що "треба". В теорії зрозуміло, а на практиці складно, потрібні конкретні приклади. Тому лишили завдання на подумати - свої найбільш критичні "треба", які зовсім не хочеться робити.
Спробуємо прорватись крізь них разом :)
Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар