26.11.18

Порівняльні звороти

Продовжуємо роботу з другорядними членами речення. Чомусь це досі складно, учні плутаються між ними. Тож детально проаналізували домашку – визначили й поставили питання до всіх обставин і написаних вдома 3 фактах про себе (2 правдиві, 1 ні – відгадані на уроці).
На завершення теми вивчили порівняльні звороти – їх значення, розпізнавальні сполучники й пунктуацію. Як завдання я запропонувала учням створити речення з порівняльними зворотами за зображеннями шедеврів світової скульптури. Потім об’єднала в групи – Юля-Тома, Федько-Ганіє, Маша-Нікіта – які писали історії зі своїми спільними героями і реченнями :) У Юлі з Томою вийшла “повчальна” історія про порушення кодексу божеств Посейдоном, який не врятував Ісуса Христа; у Федька з Ганіє – про стрибки Зевса й штукатурку у вині через це; а Машка з Нікітою вигадали цілий судовий процес над музами :)
  

 
На другому уроці розібрали контрольну за листопад.
Марічка Горбач

Немає коментарів:

Дописати коментар