Вирішила починати наші уроки з привітання-розмови про настрій кожного й кожної - половина страждає через відсутність електрики, а інша - мріє про суші й піцу :)
Щоб нарешті приступити до навчального процесу, спершу слухали твори одне одного про похід. Мені дуже сподобалась різноманітність їх акцентів у своїх враженнях - як людина, яка з ними не була там - атмосферою я дуже пройнялась. Усі були здивовані Настіною роботою - прописала все дуже детально й емоційно, виправимо кілька русизмів, і твір буде майже зразковим :)
Особливу увагу Настя приділила потягам Укрзалізниці :) Юлі класно вдалось описати радість свободи від сім'ї, Маші - казкових і не тільки істот, що супроводжували усіх в поході. Тома, Андрій, Федько та Аня згадували підйоми й спуски, ігри, готування їжі й долання власних страхів. Іванка розбавила гірські пригоди морськими - розповіла про свої враження від знайомства з морем.
Вивчення нового-повтор старого матеріалу почали із традиційної гри-розминки – всі стали в коло, й кожна дитина по черзі говорила по одному слову із визначення «дієслово», передаючи право продовжувати оплеском руки сусіда й поступово замінюючи деякі слова жестами.
Потім я розповіла про форми дієслів - неозначену, особову, безособову, дієприкметник та дієприслівник. Оскільки на уроці не встигли, то на домашку отримали завдання розфарбувати різними кольорами усі форми дієслів у своїх творах-враженнях від літніх пригод.
Крім цього, в процесі обговорення Федько вигадав нову форму дієслова - "дієприкольчик" :) Я запропонувала визначити його, як додаткову дію, що підіймає настрій, але трошки заважає для виконання основної дії. Поміркувати про альтернативні визначення теж запропонувала вдома.
Марійка Горбач
Немає коментарів:
Дописати коментар