06.03.17

Цикли природи

Продовжуючи тему циклів, говорили про приклади зациклених процесів у природі - круговорот води (випадання дощу/снігу - випаровування -...), сезони календарного року (зима-весна-літо-осінь-...), зміна дня і ночі і т.д. Згадали приклад минулого заняття про робота, який миє посуд, і визначили, де починається повторювана частина, а де закінчується. Потім вирішували індивідуальні задачі.
Цього тижня у старшій підгрупі ввела елемент геймифікаціі - карточку досвіду, в якій дитина відслідковує набутий загальний рівень (ігровий level), кількість отриманих роботом діамантів (коштовних камінців) і рівень experience-у у наступних іпостасях:
- винахідник лабіринтів (inventor)
- тестувальник (tester)
- той, хто виправляє помилки (fixer)
Діти із задоволенням закреслювали відповідні клітинки своїх досягнень за урок. Умовою отримання наступного level-у було використання циклів у всіх наданих задачах. Змотивовані карточками досвіду, усі використали цикли (незважаючи навіть на те, що в тілі циклу було і по три, і по чотири команди). Ю-ху!!! :) 
Катерина Окремова

Немає коментарів:

Дописати коментар