Почали заняття з розвитку просторового мислення. Викладали мотузочки на столі і замальовували в зошиті так, щоб було видно, яка мотузочка проходить згори на перехресті, а яка під низом. Спершу просто пряму мотузочку, а тоді зв'язану в кільце. А в другій частині завдання я малювала на дошці як має виглядати мотузочка, а діти викладали її на столі за схемою.
Далі йшлося про половинки. Скільки половинок потрібно, щоб скласти ціле, а два цілих, а три... а п'ять?
Наостанок тренували рахування в межах ста.
Далі йшлося про половинки. Скільки половинок потрібно, щоб скласти ціле, а два цілих, а три... а п'ять?
Наостанок тренували рахування в межах ста.
Валентина Мержиєвська
Немає коментарів:
Дописати коментар