Спершу робимо припущення, а тоді перевіряємо практично:
- Скільки аркушиків вийде, якщо один розрізати навпіл?
- Два!
А якщо ці два аркушики розрізати навпіл, скільки вийде?
- Чотири!
- А якщо чотири...
Так доходимо до 64 аркушиків.
- А тепер питання на уважність - скільки всього разів ми розрізали один аркуш, щоб отримати 64?
Це було непросто. Думки розділились: чотири, п'ять і шість разів. Перевіряємо без розрізання, лише згинанням аркуша.
Тоді кожний отримав 10 аркушиків, виготовив собі картки з цифрами від 0 до 9. Деякі цифри досі намагаються написатись дзеркально, стримуємо їх від цього :)
А тоді грали в memory з камінчиками.
З роздруківки завдань можна було обрати на вибір, що хочеться зробити в класі, а решту лишити додому. Більшість обрали математичну розмальовку.
- Два!
А якщо ці два аркушики розрізати навпіл, скільки вийде?
- Чотири!
- А якщо чотири...
Так доходимо до 64 аркушиків.
- А тепер питання на уважність - скільки всього разів ми розрізали один аркуш, щоб отримати 64?
Це було непросто. Думки розділились: чотири, п'ять і шість разів. Перевіряємо без розрізання, лише згинанням аркуша.
Тоді кожний отримав 10 аркушиків, виготовив собі картки з цифрами від 0 до 9. Деякі цифри досі намагаються написатись дзеркально, стримуємо їх від цього :)
А тоді грали в memory з камінчиками.
З роздруківки завдань можна було обрати на вибір, що хочеться зробити в класі, а решту лишити додому. Більшість обрали математичну розмальовку.
Валентина Мержиєвська
Немає коментарів:
Дописати коментар