Вриваємось у новий навчальний рік після тривалого карантино-канікульного періоду 🙂
̶К̶л̶і̶ш̶о̶в̶а̶н̶и̶й̶ старий-добрий твір «Як я провів/ла літо» ми замінили розповідями про літню мандрівку з додаванням вигаданої сюжетної лінії — з будь-яким відомим літературним героєм. Більшість учнів була в поході, тому про нього й розповідали, запросивши у свою мандрівку Пегаса, Шрека, Червону шапочку, Смерть і навіть Фіксика.
Щоб плавно перейти до «серйозного», ми пригадували члени речення. Пограли в гру, де на папірцях писали по одному слову й передавали по колу, а потім хтось зачитував це ціле речення. Але замість звичних запитань (хто?, коли?, що робив? і т.д.) я називала член речення. Вийшло доволі кумедно, і переважно навіть правильно — згадали навіть прикладку!
Марійка Горбач
Немає коментарів:
Дописати коментар