29.11.16

Хлопці в окремих групках

Вдома учні переписували в зошит уривок будь-якої цікавої книжки, але з пропусками кількох іменників, а ці іменники написали на окремих папірцях. Оскільки це завдання виконали не всі, і в нас було лише 4 тексти, то в класі ми розділились на 4 групки, кожна з яких шукала потрібні іменники в чужому зошиті. З завданням справились усі, і зробили висновок про те, що ефективність групової роботи підвищується, коли всі хлопці в різних групках :) Після цього згадували роди іменників - кожен швиденько назвав по 1 слову кожного роду, а тоді розбирались із "підступними" словами - типу "сіль", "туш", "біль", "нежить" та інші. Щоб запам'ятати, які з них до якого роду відносяться, я розповіла свою асоціативну історію про чоловіка і жінку , і через відсутність часу на уроці діти мають візуалізувати ці історії вдома, або створити власні для запам'ятовування.
Марійка Горбач

Немає коментарів:

Дописати коментар