15.11.16

Нюх і смак

Спершу перевірили домашнє завдання - треба було визначии від чого течуть сльози. Діти знайшли багато цікавих варіантів: бід болю, від суму, від того, що щось потрапило в око, від цибулі і навіть від сміху :)
А сьогоднішня тема: нюх і смак. Спершу досліджуємо запахи. Говоримо про техніку безпеки, що запахи бувають дуже сильні, вчимось правильно нюхати з пляшечки.
Тренуємось на аміаку, щоб всерйоз.
Далі закриваємо очі, щоб розгадувати запахи не підглядаючи: кориця, каррі, цедра тощо.
Потім говоримо про виділення ароматів: ефірні олії і парфумерію. Нюхаємо кілька ефірних олій: ялицеву (хвойну), лавандову (квіткову), пряну (корицю). Намагаємось описати запах - свіжий, липкий, густий тощо.
Порівнюємо запах меленої кориці і коричної олії. Дуже схожі.
Потім переходимо до дослідження смаку. Маємо 5 баночок з безколірною рідиною, замальовуємо в зошитіїх і починаємо дослідження. Кожний бере трошки рідини ложечкою, пробує на смак, результати записує в зошит, не називаючи вголос. 
Тільки коли спробують усі - тоді обговорюємо. Солоне, солодке, кисле, гірке, але найбільш яскраво всі реагували на гостре, пекуче - настоянку імбиря. В перші секунди смаку начебто немає, а потім ти перетворюєшся на вогнедишного дракончика :)
По завершенні заняття дегустацію можна було продовжити.
Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар