17.10.12

Родовід

Валентина Мержиєвська
Починали заняття довго, чекаючи Іванку, тому встигли багато згадати з минулого року. Про родовід, батьків, дідусів. На прикладі Федькового дерева подивились, як воно змінилось за рік. Хтось помер, хтось одружився, хтось народився. 
 Основні питання, обговорені на занятті: 
- Які ваші батьки? Назвіть/запишіть, принаймні, три слова про кожного з них. 
(Машка помітила, що всі слова, які відповідають на питання Який? однаково закінчуються, на -ий - можна використати під час вивчення прикметників) 
- Чи хотіли б ви бути схожими на своїх батьків? (Іванка - на маму, бо вона смачно годує, Маша - на тата, бо "він такий миленький!", Федько - "а я не хочу бути схожим на батьків. я вважаю, що всі люди повинні бути різними") 
- Чи любите ви батьків? А як ви показуєте їм, що ви їх любите? (Наші діти чомусь також думають, що любов визначається допомогою, добре що хоч не гарними оцінками :) Перше, про що вони почали казати, це про те, як вони завзято миють посуд та підлогу... "в чем я лично сомневаюсь". Через якийсь час вдалося вивести їх на чисту воду і визначити, що ж вони роблять насправді (складають іграшки, граються з меншими, дають мамі поспати). Але й це не зовсім про любов. Тоді згадали про обійми, поцілунки і хороші слова і говорили таки про любов) 
- Чи батьки вас люблять? А звідки ви про це дізнаєтесь? (Говорили про турботу, про приємності і подарунки, зрештою дійшли до того, що батьки коли сваряться на дітей, то це також від великої любові). 
- Говорили про підтримку роду, що людина почувається більш захищеною, коли в неї є сім'я, родина, брати-сестри, бабусі-дідусі. 
 Домашнє завдання: оновити минулорічне родове дерево, звернути увагу на професії та улюблені заняття. Підготувати усну розповідь про одного з родичів на власний вибір.

Немає коментарів:

Дописати коментар