13.10.12

Температура

Валентина Мержиєвська
Вчимося визначати температуру за допомогою термометра. На Айя ми вже пробували це робити, тепер згадали. Спершу виміряла температуру оточуючого повітря. Далі взяли воду різної температури у 3х баночках.
На дотик визначили холодну, гарячу і прохолодну (я думала, що діти назвуть її "тепла", але вони наполягли, що вона більш прохолодна ніж тепла :). Далі виміряли температуру води у кожній банці. Відмітили, що вимірювання температури потребує часу.
Тоді раптом помітили, що банка з холодною водою "спітніла" зовні, а з гарячою - всередині. Із занять про природні явища пригадали, що роса випадає там, де зустрічається холодне і гаряче. Визначили що саме холодне зі яким гарячим зустрічаються в кожному випадку. Спершу була думка що зустрічається тепле повітря з холодною водою в банці. Але я звернула їхню увагу, що там, де зустрічається саме вода із повітрям, росі випадати нікуди, лише у воду. А роса з'являється на склі. Тоді вже усі здогадались, що холодна вода охолоджує банку і на межі зустрічі теплого повітря й холодного скла випадає роса.

Немає коментарів:

Дописати коментар