3 клас. Тиждень 27

679. 2*5 = 10 м2 — площа сувію.
1*1 ½ = 1 ½ м2 — площа однієї фіраночки.
1 ½ * 7 = 10 ½ м2 — площа семи фіраночок.
10 ½ м2 > 10 м2, отже 5 м не вистачить.

680. 24*1 = 24 cм2
12*2 = 24 cм2
8*3 = 24 cм2
6*4 = 24 cм2

681. 1) (6*х-88)/2-37 = 0
(6*х-88)/2 = 37
6*х-88 = 37*2 = 74
6*х = 74+88 = 162
х = 162/6 = 27

2) 120-(х-8)*12 = 0
10-х+8 = 0
х = 10+8 = 18

3) 3*(х-2)/5-15 = 0
3*(х-2)-75 = 0
х-2-25 = 0
х = 75

4) (х*4-2)/4+¼ = ½
(х*4-2)/4 = ½-¼ = ¼
х*4-2 = ¼*4 = 1
х*4 = 1+2 = 3
х = ¾

5) (х*½+7)/3 = 7
х*½+7 = 7*3 = 21
х*½ = 21-7 = 14
х = 14/(½) = 14*2 = 28

682. (67-54)*3 = 39
27/3+6*7 = 51
112/(82-78) = 28
67-12*4+54 = 73
(23+4*8)/5 = 11

683. 1 кг = 1000 г.
36 кг = 36 000 г.
36 000/500 = 72 книжок можна взяти у поїзд.

684. 1) 20*30 = 600 cм2 — площа великого прямокутника.
(5*20)/2 = 50 cм2 площа трикутного вирізу.
600-50 = 550 cм2 — площа фігури.

2) 15*18 = 270 м2 — площа великого прямокутника.
15-9 = 6 м — ширина вирізаного прямокутника.
12*6 = 62 м2 — площа вирізаного прямокутника.
270-62 = 198 м2 — площа фігури.

3) 16*10 = 160 м2 — площа великого прямокутника.
6*4 = 24 м2 — площа маленького прямокутника.
160-24 = 136 м2 — площа фігури.

4) 8*8 = 64 м2 — площа маленького квадрата.
32-24 = 8 м — ширина вертикального прямокутника.
32*8 = 256 м2 — площа верхнього горизонтального прямокутника.
12*32 = 384 м2 — площа нижнього горизонтального прямокутника.
40-8-12 = 20 м — довжина вертикального прямокутника посередині.
20*8 = 160 м2 — площа вертикального прямокутника посередині.
160+384+256+64 = 864 м2 — площа фігури.

685. Кожна наступна дитина, буде змагатися з кількістю дітей, на один меншою, ніж попередня. 1+2+3+4+5+6 = 21 спарингів буде у дівчат.
1+2+3+4 = 10 спарингів буде у хлопців.
21+10 = 31 спарингів буде всього.

687-s. Треба забрати правий верхній і нижній лівий у вісімки, перетворивши її на п’ятірку, щоб вийшло: 5+7 = 12

688-s. Треба додати сірник до одиниці зверху (перетворивши її на семірку), і до мінуса (перетворивши його на плюс), щоб вийшло: 7+4 = 11

689-s. 32/8 = 4 см/хв — швидкість першого равлика.
34/8 = 4 ¼ см/хв — швидкість другого равлика.
На 4 ¼-4 = ¼ см/хв другий равлик швидше.

690-s. 12/3 = 4 задачі в день треба робити

691-s. 1 год = 60 хв.
30 хв = ½ год.
3*2 = 6 км/год — швидкість людини.
6+8 = 14 км/год — швидкість велосипедиста.
14/2 = 7 км проїде велосипедист за 30 хв.

692-s. 5

693-s. 7+5 = 12
12/7 = 1 остача 5

694-s. Один — 100-10 = 90 (якщо продовжувати віднімати, це вже буде не від ста).

696-s. 1) 32*2 = 64
2) (24/2)*3 = 36
3) 15*4 = 60
4) (8/2)*5 = 20

697-s. 1) Доба — 24 год
24/4 = 6 год

2) 1 м = 100 см
100/5 = 20 см

3) 1 год = 60 хв
60/6 = 10 хв

4) 1 дц = 10 см
10/2 = 5 см

698-s. Другий

699-h. 8*3*3*3 = 216 відбивних було спочатку.

700-h. 7+5=12 дітей
11+10+9+8+7+6+5+4+3+2+1=66 раундів

701-h.

702-h. 1345-1163 = 182 роки.

703-h. П’ять

704-h. Найменше парне число — нуль. 64+0 = 64, отже останнє число — 64.
64/2 = 32 чисел, не рахуючи нуля.
32+1 = 33 чисел всього.

705-h. Четвертий варіант.

706-h.

2 коментарі:

  1. В задачі 699-h помилка, адже після того як вчителі з'їли 1/3 залишилося 2/3 відбивних =8. 8 це не третина, а 2/3

    ВідповістиВидалити
  2. 699-h
    Усього було 27 відбивних, 9 з'їли восьмикласники, 6 - третьокласники, 4 - вчителі, тож залишилося 8 штук.

    ВідповістиВидалити