17.11.20

Конвеєр конвертиків

Провели практичну симуляцію «Конвеєр».

І усвідомив, що, можливо, буде корисним поділитись з батьками економічними постулатами, які крок за кроком розбираємо з учнями.

Перш за все, про економіку доношу розуміння, що це наука про те ЯК МАЄ БУТИ, а не про те «як є». 

Тобто економіка з тих предметів, де ми, люди, є учасниками вивчаємих процесів, та безпосередньо впливаємо на різні стани, результати, властивості.  Тому і вивчення йде зсередини, а не споглядаючи «ззовні через мікроскоп» на те, що хтось колись описали та зобразили в схемах.

Кожен фундаментальний термін (напр:  обмін, праця з природою, праця з ідеями, гроші, власність…) пропускаємо через свідомість, аби діти самі робили висновки – які економічні стани до чого ведуть, які є альтернативи, що заважає т.д.

Сьогодні, через практичну симуляцію, шукали відповіді:

Чому виникають переваги від розподілу праці (за фахом людини, за операціями процесу)?;

Як так, що навіть для себе вигідніше купувати собою ж створену річ на ринку, ніж зробити цю річ особисто для себе?;

Навіщо в економіці стільки уваги: організації робочого простору, безперервності потоку, хронометражу виконання операцій,  раціоналізаторству та інноваціям?

Чому зайві запаси матеріалів (перезатарка) гірше ніж нестача матеріалів (простої)?

Як впливають психологічні фактори на результативність, на стабільність, на перспективи?

Чи можна маючи меншу кількість ресурсів та засобів виробництва – забезпечувати постійний приріст в результатах?

Олександр Колодій

Немає коментарів:

Дописати коментар