Говорили про неозначену форму дієслова, чому вона початкова — провели аналогію з відмінками в уже знайомих частинках мови. Потім виконували 2 вправи. Спершу читали текст про Марію Примаченко, в ньому шукали дієслова, ставили запитання й перетворювали їх на неозначену форму. А потім подивились відео про неї, після якого вже в нових реченнях за цією відеоісторією розміщали дієслова в правильному порядку.
Для закріплення діти вигадували назву до картини Марії Примаченко, теж використовуючи дієслова неозначеної форми.
Після цього почали вивчати часи — спершу розбирали їх на прикладі дієслова «співати», а потім уже на всіх дієсловах зі знайомого тексту про художницю. Насамкінець працювали з віршиком Григорія Фальковича «Манікюр». У ньому всі дієслова, які я навмисно поставила в неозначену форму, перетворювали на правильні і визначали їхній час.
Немає коментарів:
Дописати коментар