Продовжуємо вчити часи дієслів. Після Великодня подивилися коротеньке тематичне відео про писанки, а потім робили тести з дієсловами з нього. Потім вставляли дієслова і визначали їхній час у іншому віршику. В останній вправі складали міні-історію з дієсловами усіх часів — про курчатко, школу і велосипед)
![](https://scontent.fiev1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/95551654_228628568420531_5509479310236319744_n.jpg?_nc_cat=111&_nc_sid=b96e70&_nc_ohc=jvigvbfsCNgAX_hILr9&_nc_ht=scontent.fiev1-1.fna&oh=8f0a40c5c540b4b5dd91ee31a70b999b&oe=5EDF1B30)
На другому уроці почали говорити про числа і особи дієслів. Спершу почитали коротку історію Оксани Були про мандри в листочках і те, як вона малює своїх героїв — туконі. В цьому тексті вчилися ставити питання й визначати число дієслова. Потім нагадала особи займенників і зачепили тему особи дієслова. Для закріплення виконали коротеньку вправу на з’єднання дієслів із тексту із його визначеною кількістю й особою. Після цього переглянули мультик про туконі (https://vimeo.com/183922215) і створювали й розбирали речення про 3 героїв з них.
Марійка Горбач
Немає коментарів:
Дописати коментар