04.12.19

Landscape

Перша частина сьогоднішнього уроку була присвячена розгляданню пейзажів (landscape paintings), ідентифікації особливостей пейзажу (що зображено) і роботою над потрібним вокабуляром. Нову мову ми відпрацьовували, малюючи власні пейзажі по різним інструкціям. А потім більш вільно, уявляючи пейзажі які б діти побачили пролітаючи над землею на air ballon, заплющивши очі під пісню I’m walking in the air з мультфільму The snowman. Діти замальовували все що намалювала їх уява і потім, працюючи в парах спина до спини, описували і замальовували зі слів напарника малюнки один одного.
На другій частині урока, крізь читання коміксу обговорили важливість поважати один одного і уважно слухати, а також відпрацювали функціональну мову для вічливого запиту щось позичити та дозволити або відмовити в цьому.
Наталія Зайцева

Немає коментарів:

Дописати коментар