02.10.19

Розподіл сфер впливу, шюб за розрахунком і натуральний обмін

Іванки не було на минулому занятті, і учні переповіли їй сьогодні все, що відбулося в нашому "світі", пояснюючи все в економічних термінах - і про сектори економіки, і про ВВП. Перейшли до вивчення чинників розміщення виробництва. Виявилося, що територія за цей час ще розширилася, а на ній весь цей час жили мирні народи з різними характерами. Наші герої, як князі, одразу почали наймати їх на роботу і продавати їм свої товари та послуги.
Настя з Нікітою знайшли шахту для добування вугілля. Іванка з Андрієм уклали шлюб і розділили власність на водні ресурси. Ганіє відкрила школу і започаткувала поставки живої худоби і птиці у віддалені райони.
Учасники намагаються врахувати всі природні і суспільні чинники і розумно розмістити скотобійню, суднобудівний завод, паливно-енергетичні комплекси і металургію.
Нікіта не вперше висуває ідею про введення грошової одиниці, але партнери поки тримаються натурального обміну.
Катерина Василенко

Немає коментарів:

Опублікувати коментар