07.10.19

Коти-безхатьки

Вирішила піти за запитом дітей і попрацювати над 36,6 котами. Тема про котів піднімалась з першого заняття, + в творі багато різних характерів та іх проявлень - є шанс проговорити про ці прояви на сцені.
Отже після розминки ми розібрали ролі котиків на власне уподобання ( за задумом я хотіла, щоб діти спробували різні ролі, витягуючи картки на осліп, але зустріла супротив і відклала це на пізніше) Тож ролі були розібрані по бажанню. Ми проговорили чим обрана роль схожа поведінкою і характером на власний характер і що відмінне. Було цікаво що деякі активні діти казали що герой спокійний як і я. Тобто зовнішня активність і непосидючість досить таки вписується в поняття спокійний. :) Декому важко було знайти спільне і відмінне, хоча вибір героя був відповідний характеру.
Ми пограли в класичну драма гру - зайти на корабель, але адаптований під твір котиків. Котики опинившись без житла повинні були придумати аргументи для господині квартири, щоб вона впустила. По черзі діти були господинею. У кожного було 3 шанси потрапити в квартиру. Були і обіцянки і вмовляння і навіть хитрощі. Але згодом потряпляли таки всі - відчувалась команда :)
 Потім діти малювали кімнату , кожен зі своїм котом на улюбленому місці і підбирали реквізит для вистави. Після огляду загального малюнку розказували, що відбувається на ньому. Поки, що кожен був занурений в свого героя без взаємодії з іншими На наступне заняття домовились розказати про взаємодію між ними.
Мої зауваження: найважче дається слухати інших, особливо тих кому потрібно більше часу на подумати сформулювати свою думку. В грі зайти до кімнати- вдалось привернути увагу на слухання, тим щоб відслідковувати, який аргумент спрацьовує який ні (хоча після першоі черги стало всім уже зрозуміло, що одні і ті ж аргументи у різних дітей і спрацьовують і ні)
Міла Колесник

Немає коментарів:

Дописати коментар