Я принесла сенсорні м'ячики і ми зробили перекидування м'ячика з називанням імені спочатку в колі потім хаотично рухаючись. В колі діти концентрувались краще - в хаотичному русі стало важче ловити м'яч - тому знову стали в коло.
Потім сіли згадали що було на минулому уроці (діти впершу чергу згадали розповіді про своїх тварин). Я нагадала ще розмову про первісних людей і відкриття світу.
Далі ми перетворились на міфічних богів і стали створювати світ і історію (по колу один за одним додавали подій) Пройшли два кола - в кінці першого кола багато виявилось бажаючих додати ще до історії щось - ми спробували додавати щось з використанням «подумав», «сказав», «відчув». До цього діти робили історію без завдання і вона була вся про дії (сів, став, пішов, зробив ітд). Не всім дітям сподобалась цілісна історія (було зробили 10 дітей, один захворів, прийшов лев, його вбили) тож я дозволила її частково редагувати - і ми розбились на групи по 3 дитини і ставили цю історію (двоє хлопців не захотіли ставити, були глядачами). Потім я дала кожній групі листочок з 3 словами і вони мали повторити сцену, використовуючи ці слова. Після цього діти були трохи втомлені вже тож я дала їм листочки написати на них назву тварини і описати - вони трохи переключились на індивідуальні завдання.
Потім ми перемішали ці листочки і всі показували етюд тієї тварини, що їм випала.
Додому було завдання поспостерігати за рухами якоїсь тваринки і на наступний понеділок показати особливості рухів. Потім ми сіли у коло і обговорили, як себе діти почували в образі тварин. Відповіді дітей: додалась енергія (білка), ліниво (тюлень), сумно (корова), весело (корова), тупо (хом'як) , ніяково (хом'як) .
Почали говорили що спільного і що відмінного у людини в тварини (руки /крила), але уже було час завершувати.
Мої замітки: діти для сцен розбиваються на одні і ті самі групки - я б спробувала ділити їх не за бажанням а витягуючи колір стрічки чи щось таке.
Завдання на концентрацію уваги: більшості дітей важко ще ускладнені завдання, а іншим уже хочеться додати (тож подумаю над розминкою, де кожен може бути в своєму темпі)
Музика: пробувала додати музику, але створювався загальний більший шум, голосні діти намагались бути ще голоснішими.
Міла Колесник
Немає коментарів:
Дописати коментар