04.04.19

Щоб мучить мене

Експрес-урок, під час якого розглянули трьох поетів і три поезії а також готувались до контрольної.
Розпочали із перегляду флешмобу, під час якого музиканти грали мелодію «Оди до радості» Бетховена, що є гімном Євросоюзу, тоді прослухали фрагмент гімну зі словами і поміркували про те, чому сьогодні гімном є тільки власне музика. Тоді звернули увагу на постать автора тексту – Фрідріха Шиллера, німецького поета; я коротко згадала про цікаві факти з життя і смерті (учнів зацікавила історія про два черепи Шиллера і те, чому зараз труна письменника порожня).
Потім поговорили про англійського поета Джона Донна і поезію «Щоб мучить мене», проаналізували художні засоби і учні дійшли висновку, що це вірш про підлітковий період :), ну бо справді:
Щоб мучить мене, крайнощі у всім
Зійшлися; я -- клубок із протиріч;
В душі моїй зустрілись день і ніч;
Тоді помандрували в Іспанію 16 століття до іспанського поета з довгим прізвищем -  Луїс Гонгора-і-Арготе -  згадали окремі моменти з життя і аналізували його поезію «Галерник».
Решту уроку обговорювали завдання контрольної.
Алла Костовська

Немає коментарів:

Дописати коментар