Марічка Горбач
28.01.19
Ковчег часу
Продовжуємо вивчати однорідні члени речення. Сьогодні розбирали означення - однорідні й неоднорідні. Переглянули відео з теми.
Учні додавали в різних реченнях різні види означень до одного слова - "книжка". Потім навпаки - я роздали папірці з означуваними словами і означеннями, а діти компонували, додавали свої означення й вирішували, які однорідні, а які ні.
На другому уроці записали кілька речень із книги "Ковчег часу" - проаналізували означення у них, а заодно й пригадали складні речення й пунктуацію.
Насамкінець переглянули нове відео з проекту Ukraїner в якому теж шукали пари означень, почавши так виконувати домашку.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар