03.12.18

Туконі і PinchukArtCentre

Ми почали вивчати односкладні речення. Зокрема сьогодні зосередились на називних, тобто тих, у яких є тільки підмет. Для того, щоб учні навчились їх виокремлювати й впізнавати, ми записали диктант з дитячої книжечки "Туконі. Мешканець лісу". Чи не вперше я диктувала без вказівки про закінчення речень, тільки інтонацією виділяла усе. Більшості вдалось інтонацію розпізнати добре, але дехто якраз плутав оці коротенькі називні речення з однорідними членами :) Загалом справлялись непогано.
Другий урок провели спільно з Катею і роботою над її проектом з "Блакитної валізки".
Кожен з учнів має написати есе за будь-яким об'єктом з виставки в Пінчук Арт Центрі.
Ідея - поєднати вибір об'єкта, переживання та емоції, які він викликає, із власним досвідом. Я допомагаю опрацьовувати твори більше з редакторського погляду, хоча радо долучаюсь і з допомогою по змісту у разі потреби :) Від себе поставила школярам вимогу для цих есе - обов'язково використати односкладні речення. Побачимо, що з цього вийде)
Сьогодні змогли проаналізувати твори лише Юлі, Маші та Іванки. Загалом поки лиш Юлі вдалось в есе поєднати як емоції й розповідь про сам мистецький твір, так і історію, пов'язану з власним досвідом - в трохи іронічній формі ;) Машка й Іванка ж поки більше закцентувались на творі й враженнях від нього. To be continued :)
Марічка Горбач

Немає коментарів:

Дописати коментар