01.10.18

Священні тексти

Минулого разу діти описували свої враження від прочитаних влітку книжок. Я ускладнила завдання тим, що дітям потрібно було написати 2 “рецензії” - про книжку, яка найбільше сподобалася і ту, яка навпаки - найменше, з обов’язковим поясненням, чому. У фаворитах опинилися комікси і графічні романи (“Бетмен”, “Людина-павук”, “Рік і Морті”, “Джейн, лисиця і я”), підліткові романи (“Маргаритко, моя квітко”, “Середина світу”, “Енн із Зелених Дахів”, “Не такий”, “Фанатка”) і навіть кілька дорослих (“Квіти для Елджернона”, “Туман”). А не сподобалися беркошколярам переважно або підручники, або програмні твори з літератури (“Пурпурові вітрила”, “Ромео і Джульєтта”) - через нудьгу й нецікавий сюжет. Або через відсутність корисної і практичної інформації (“Моделювання для чайників”) :)

Почали знайомство із світовими релігіями й священними текстами. Я планувала розпочати із короткого бліц-опитування, але воно переросло в довгу й цікаву розмову на тему “Чому саме священні тексти з’явилися першими після виникнення писемності”. Відповіді вражали своєю різноманітністю - потреба віри; пояснення Всесвіту; влада, управління і маніпуляція людьми; пояснення смерті; необхідність встановлення закону; “перше = священне”; реалізація власного інтелектуального потенціалу - і це ще далеко не все…

Трошки поговорили про міфи й фольклор як основу для створення таких текстів, про потребу їх існування загалом.
На наступному уроці діти у групах аналізували спільні й відмінні риси в найбільших світових релігіях - християнстві, ісламі, буддизмі та індуїзмі. Так спільними зусиллями склали якусь загальну картину. Цікаво, що діти самі зауважували і те, що актуальне для них - трансформації релігійних канонів у сучасному світі.
Марічка Горбач

Немає коментарів:

Дописати коментар