24.09.18

MOX NOX

Вирішили проводити уроки парами через тиждень. Тому сьогодні була мова.

Перевірили домашку. Читали твори на тему "Чому я прийшов/прийшла сьогодні у школу". Я боялась, що діти "забракують" тему, як надто нудну чи офіційну, але у них вдалося висловитись без всього цього) Тексти вийшли щирими й позбавленими пафосу (ну, майже). Іванка сама попередила, що її 3-тижневе навчання в державній школі ще трохи впливає на стиль мовлення - це ми всі відчули) Загалом всі дуже скучили одне за одним, трохи занудьгували вдома, а дехто й навіть вчитися уже хотів :)

Тож почали вчити, трохи пригадуючи, словосполучення.
Поговорили про те, чим вони відрізняються від слова і речення, що таке головне й залежне слово. Я пояснила, які сполучення слів не є словосполученнями - й учні виконали коротку вправу для закріплення (я роздала папірці з 2 фразами - а вони вибирали й аргументували, чому та чи інша не є словосполученням). Потім виконали вправу навпаки: я роздала кубики з гри Story cubes - діти вигадували 2 фрази, пов'язані з цими малюнками. А потім усі разом відгадували, де словосполучення. Із набору цих словосполучень я запропонувала створити спільну історію. Вийшло трохи несподівано абсурдно і важко, бо дехто не вміє продовжувати думки інших, обриваючи цим загальну сюжетну лінію.
Потім встигли трошки розібрати, які види словосполучень існують (іменникові/дієслівні тощо). І вже на прикладі кількох речень з книжки "Мох-nox" Тані Малярчук аналізували словосполучення з них.
Марічка Горбач

Немає коментарів:

Дописати коментар