15.05.18

Паперові листи

Традиційно почали урок з перевірки домашки - цього разу учні перетворювали вдома інтернет-статтю (про новий спосіб виготовлення паперу із сухого листя) у текст розмовного стилю з вигуками. Оскільки умовою нового тексту була побудова його у вигляді розповіді другу про цю новину, то тексти вийшли дуже жвавими і цікавими. Потім переглянули короткий відеоролик на цю ж тему.
Також сьогодні діти нарешті відкрили свої “листи в майбутнє”, які писали самі собі у вересні - про свої очікування та побажання від майбутнього навчального року та уроків граматики зокрема. Не скажу, що це викликало особливий захват у дітей (бо це ж іще не плани на літо :) ), оскільки в усіх були дуже різні запити - комусь не вистачило відео із Суржиком, комусь - ігор, а комусь - різноманіття книжок, але для мене, як вчительки, дізнатись це було корисно і цікаво.
Оскільки настрій в усіх уже дуже літній і не навчальний, то останню вправу я запропонувала тематичну - прочитала дітям початок першого розділу з книжки Ульфа Старка “Мій друг Персі, Баффало Білл і Я” (про останній день навчання у школі перед літніми канікулами) - й запропонувала написати власне продовження. Тут уже кожен вдосталь мав змогу висловити свої мрії і фантазію - від мандрівок до втеч, і навіть підпалу школи :)
Ну і насамкінець уже традиційно діти знову написали собі “листи в майбутнє” зі своїми планами на літо - а відкривати, дивуватись і обговорювати їх будемо на першій зустрічі у вересні :)
Марічка Горбач

Немає коментарів:

Дописати коментар