01.11.17

Задачі розрахункові і винахідницькі

На уроці знайомились з різними класами задач з фізики: розрахункові,  графічні,  якісні,  оціночні,  експериментальні та винахідницькі. Розрахункові звичайно отримали одноголосну оцінку-ФУ,  а от з якісних почали ставити лайки. Експериментували з відчуттям часу. Скільки чогось можна зробити за 1хв. Виявилось,  що хвилина це багато,  і можна зробити 32 кліпання очіма (Іванка),  свистіти,  щоб вже не хотілося (Тома), намалювати 35 сердечек (Аня), пройти уявно рівень гри (Федько) та інші справи. Отже власне відчуття часу треба досліджувати, вирішили продовжувати.

Потім перейшли до винахідницьких.  Командами винаходили олівець або ручку,  чашку та парасольку, а потім представляли свої ідеї та вдосконалення.
Ручка. Винахідники Федько,  Андрій, Антон.
Чашка,  що збільшує свою ємність за потребою.  Винахідники Іванка і Тома.
Парасолька з прозорим плащем та ручкою з підвгрівом. Ця ідея,  доречі,  викликала загальне схвалення. Уявіть ваша парасолька може бути зарядкою для телефону,  а коли треба підігрівати ручку парасольки. Навкруги холодно,  а у вас тепленька парасолькова ручка.
У кожного типу задач є свій алгоритм розв'язання,  спосіб фіксування результатів,  оформлення тощо. Пізнанням цих особливостей і будемо займатись протягом року.
Олена Пастовень

Немає коментарів:

Дописати коментар