Знову почали урок з привітання-розмови про настрій. Цього разу в більшості настрій або волейбольний або “сонно-ютюбний”, хоча Андрій мріє про втілення пригодницьких голлівудських фантазій, а Машка про написання листів :)
Розібрали домашку - перевірили форми дієслів, які діти визначили у своїх творах.
Поговорили про види дієслів - доконані і недоконані.
Написали короткий диктант з книжки “Борошняні немовлята” Енн Файн, розібрали в ньому розділові знаки і форми та види наявних дієслів. На домашнє завдання я запропонувала скласти власне продовження до цього уривку.
Час, який залишився, використали для гри “Хто я”, змінивши правила на корисні нам саме для цього уроку. Всі діти сиділи в колі, у кожного на лобі був стікер із дієсловом. Кожен учасник гри ставив 3 навідні питання, намагаючись відгадати, яке в нього слово. Питання ставляться таким чином, щоб відповісти на них можна було лише “так” або “ні”. На жаль, всі встигли запитати лише 1 раз, бо часу не вистачало. Настя “вирвала” можливість запитати вдруге, і таким чином єдина відгадала своє слово - “читаю” :)
Марійка Горбач
Немає коментарів:
Дописати коментар