Перше заняття з хімії або урок для алхіміків.
Говорили про спільне та про відмінності між чарівниками та алхіміками. Про те які були справжні мотиви людей які стали досліджувати речовини в кремезних лабораторіях середньовічної Азії та Европи.
Дізнались чому золото цінувалось більше за інші відомі людству метали і розмірковували над тим чим метали відрізняються на перший погляд. Провели алхімічне дослідження і випробували декілька розчинів на предмет їх дії на мідні копійки.
А "особливий розчин" який був здатен брудну стареньку копієчку перетворити на блискучу, ми дослідили далі. В нього ми заклали багато копійок, відчистили їх від бруду, дістали і підсушили, а в сам розчин занурили залізні предмети. І точнісінько як в легенді про меч короля, який алхімік перетворив з залізного на мідний, наші залізні предмети поміднились. Чому так сталось, і чи все ще варто алхіміків називати чарівниками ми й говорили на першому занятті.
Наталя Зайцева
Надія Молибога, погляд зі сторони: "Коли обговорювали, що таке хімія, учні називали щось на кшталт "колбочки", "трубочки", "вибухи", "білі халати" і шевелюра як в Ейнштейна, а Наталя "легким помахом руки" перетворювала це в "лабораторія", "матерія/зміни" і таке інше :)) Вибухи - чарівним чином взагалі оформились на дошці в пункт "цікавість" :))). Так-так, ви праві! Запишемо _____ (і бац! Після хвилинної Федьковоі звуко-жестової демонстрації маємо на дошці - "цікавість" :)) Супер! Дуже прикольно це виходило.
А ще кумедно було. Коли Наташа спитала, що у часи алхіміків було найдорожче, всі кричали "золото", а Маша - "Здоров'є" :)"
Немає коментарів:
Дописати коментар