18.09.17

Ритм і ролі

Три предмети у БеркоШко йдуть тісно переплетеними - світова література, російська мова і театр.
Пригадали "карту місцевості": з чого складається речення і як це визначити, як слова керують одне одним, як називаються та поводяться частини мови, деякі граматичні правила.
Написали короткий диктант, перевірили.
винайшли багато односкладових слів з численними приголосними. 
У вірші Льва Лосєва "Підписи до бачених в дитинстві картинок" з'ясували, нащо поетові такі слова й такий різкий синтаксис.


Лев Лосев "Подписи к виденным в детстве картинкам" (1984)

Штрих — слишком накренился этот бриг. 
Разодран парус. Скалы слишком близки. 
Мрак. Шторм. Ветр. Дождь. И слишком близко брег, 
где водоросли, валуны и брызги.
Штрих — мрак. Штрих — шторм.
Штрих — дождь. Штрих — ветра вой. 
Крут крен. Крут брег. Все скалы слишком круты. 
Лишь крошечный кружочек световой — 
иллюминатор кормовой каюты.
Там крошечный нам виден пассажир, 
он словно ничего не замечает, 
он пред собою книгу положил, 
она лежит, и он ее читает.

Спробували рахували склади й відчути ритм вірша.
Розподілили обов'язкові "мовні активності" по всіх майбутніх уроках року. Це дуже надихає бачити в цілому обсяг робіт й вже заздалегідь пишатися ним :)

Окреслили наші можливості щодо програмних вимог зі світової літератури.

Театр - подивились відео, де читають вголос книжку, на основі якої будуватиметься наша вистава. Потримали в руках і спробували читати паперову версію.
Додали нових персонажів.
Розподілили ролі й появу їх на сцені так, щоб усім артистам було зручно. Це було дуже весело.
Марія Храпачова

Немає коментарів:

Дописати коментар