Під час перевірки домашки та ж тенденція до тунеядства: повністю домашку зробили Іванка і Юля. Наполовину - Федько, Маша. Клим дуже з натяжкою викрутився на уроці, лише наполовину. Повний борг у Томи, вже не перший.
Писали диктантом кумедний вірш Фальковича. Потім дописували там до кожного іменника по прикметнику. На дошці троє дітей слухали вірші з дописаним прикметниками і розподіляли їх на три купки: відносні, якісні, присвійні.
До Шевченківських днів - кілька завдань по Шевченку: аудіювання з піснею Скрябіна, нова пісня Чубая у джазовому стилі по "Реве та стогне", два різним чином зашифровані вірші.
Працювали над прозовим уривком, який треба вивчити напам'ять на атестацію - розділяли "Злиплий текст", читали його з різними установками у парах: смішно, басом, скоромовкою, страшно. "Вивчали за 5 хвилин" у групах і озвучували із підказками жестами. Дивилися відео із проекту "вірші мовою жестів". Вгадували із заплющеними очима предмет і людину, що той предмет дала.
Олеся Мамчич
Немає коментарів:
Дописати коментар