Оскільки більшість продовжує забивати на домашку, то на уроці послухали історії, написані вдома, лише від Юлі, Маші та Клима.
Почали пригадувати, хто такий Числівник. Хтось зітхаючи сказав, що зрадів зарано, дізнавшись, що в той день у школі не буде математики. Ну, але відео з Суржиком і Мовкою трохи підняло настрій усім :) Почали знайомство з цією частиною мови з пригадування того, чим числівник відрізняється від інших частин мови, що містять якесь числове значення (слова типу: два, сотня, столітня, по-перше, подвоїти). Я роздала картки з такими словами, а діти шукали й розділяли їх по різних частинах мови. Таким чином на дошці записали 5 стовпчиків з числівниками, іменниками, прикметниками, прислівниками, дієсловами. Після того я розповіла, які бувають типи числівників на прикладі вже записаних, і потім, кидаючи кубик, на гранях якого були записані ці типи, кожен називав підходящий числівник. Після цього переглянули ще одне коротеньке відео про вимову і правопис числівників та пограли в запропоновану в ньому гру – кожен ставив запитання сусіду, відповідаючи на яке той мав би використати вигадане число або його міру (часу, довжини, ваги тощо). Виявилось, що найскладніше було придумати саме запитання. Проте відповіді повеселили усіх :)
Марійка Горбач
Немає коментарів:
Дописати коментар