08.02.17

Говоряща риба

Перевіряли домашку: текст обраного до проекту автора - сторінка, стиснута до абзацу; абзац, дописаний до сторінки. Борги у Антона, Андрія. Робили вправу на розвиток толерантності: кожен із кошика обрав картоплину і максимально "персоналізував" її - вигадав ім'я, особливості характеру, біографію. Коли кожен учень озвучив свою версію, я зібрала картоплини назад у кошик, перемішала. Завдання: упізнати свою (там було ще багато "нічийних картоплин". Майже всі "зжилися" з персонажами, і я вже ледь зібрала продукти назад :)
Працювали із текстом Емми Андієвської "Говоряща риба" (програмний) - в парах задавали по уривку максимальну кількість питань-відповідей, читали текст, зупиняючись і озвучуючи свої версії "що далі"; провели дискусію на тему: кого найжалкіше - чоловіка, жінку чи рибу. Томі за жеребкуванням випало захищати чоловіка, вона так і не змогла увійти в роль, постійно його не захищаючи, а звинувачуючи.
Дивилися навчальне відео Олександра Авраменка про родовий відмінок.
Олеся Мамчич

Немає коментарів:

Дописати коментар