07.02.17

Сторони світу

Цього разу ми говорили про сторони світу. Спершу хто згадав, хто дізнався, які вони бувають: північ-південь, схід-захід. Тоді шукали їх на глобусі, на мапі.
А зрештою дійшли й до дійсності. Згадали про компас і вчились виготовляти компас з голки, що плаває на поверхні води.
Коли визначили, де в нас північ, прив'язали решту сторін світу і спробували намалювати план місцевості вже з прив'язкою до сторін світу.
Дітям було простіше, вони могли повертати свої альбоми так, щоб верхній край аркуша співпадав з напрямком на північ, а на дошці довелось малювати, спираючись на всю свою уяву.
Кожний виходив до дошки і вказував розташування якогось об'єкту. Наприклад, "якщо вхід в школу тут, а турнік тут, то де великий горіх?" Всі гарно справлялися :)

Немає коментарів:

Дописати коментар