27.02.17

Тестувальники

Зі старшою підгрупою продовжували розбиратися з циклами. Якщо в цикл необхідно включити одну команду, то з цим завданням легко справляються всі. Навіть, якщо повтор команди лише 2 рази, діти залюбки використовують цикл. Якщо ж доцільно використати цикл для двох або більше команд, то його використовують лише одиниці. Дехто просто "не бачить" одразу, де можна його використати. В таких випадках я раджу дітям вирішити задачу без цикла, а потім знайти повторювані підряд шматки коду і переписати програму вже із використанням циклів.
Пробували себе у ролі тестувальників. Кожен мав перевірити роботу іншого. Реагували всі по-різному - і на свою роль перевіряючого, і на результат перевірки власної роботи. Варуся, наприклад, дуже засмутилася мінусам, які поставили іі роботі, і хотіла вже все кинути і йти на перерву. Та, коли ми перевірили перший "мінус" разом, то виявилося, що помилки немає, і вона радісно переправила "мінус" на "плюс". Тут вона могла вже нарешті йти на перерву, але вирішила "доперевіряти" і інші мінуси, які тепер сприймалися куди легше, навіть, якщо підтверджувалися. Помилка просто виправлялися, а "мінус" перетворювався на "плюс".
Нонна, навпаки, дуже стійко (принаймні ззовні) витримала три мінуси з чотирьох, які їй поставив Макс. А потім із приємністю виявила, що два мінуси - це помилка тестувальника, а не її.
Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар