Спершу я їх трохи посварила за домашку: з усіх учнів тільки двоє реально постаралися, і ще двоє зробили "лівою ногою". Половина з боргами.
Робили завдання на стилістику: учні отримали 8 уривків тексту: кожен - іншого автора зі списку на проект. За стилем мали ідентфікувати автора, учні упізнали Андрусяка, Гридіна, Матіяш і Ткачук. Тексти були дібрні незнайомі, щоб опізнання справді відбувалося за стилем. Потім у цьому стилі дописували по абзацу. Відтак зачитували все підряд, намагаючись упізнати межу між оригіналом та імітацією. Декому вдалося добряче заплутати однокласників, вдало підробивши стиль. Потім кожен отримав ще по абзацу реального завершення кожного уривку. Рівнем виконання цього завдання я лишилася дуже задоволена..
Вправи за програмними текстами Ірини Жиленко: розставити пропущені слова; виправити помилки - і потім звірити з варіантом без помилок.
Гра "переплутана новина" - три реальні новини з інтернет-сайтів, кожен учень хвилину читає і намагається запам"ятати. Потім текст забираю, хвилина записати, що запам"ятав. Наступний учень отрмує вже урізаний варіант новини і працює за аналогічною схемою вже із ним. І так кілька кіл, щоразу скорочуючи час виконання. Читаємо, що отримали на виході - і порівнюємо з вихідним матеріалом.
Олеся Мамчич
Немає коментарів:
Дописати коментар