Цього тижня в понеділок програмування було у старшій підгрупі. Згадували про те, що в одної тієї самої задачі може бути кілька рішень, і розмірковували, як же визначити, яке обрати. Погодили, що ефективність рішення можна оцінити лише в контексті поставленої задачі, оцінивши мету, обмежувальні умови і пріоритети.
Дізналися, що для зменшення кількості клітинок для запису команд, можна використовувати таку структуру як "цикл". Домовилися, як будемо позначати "цикл" у програмі, і вирішували задачі з його використанням.
(після уроків знайшла свою папку з завданнями, залишену на парті, а над нею Нонну, яка вирішувала задачки з магнітним сонечком у руках. Напевно, це найприємніші моменти вчителювання)
Дізналися, що для зменшення кількості клітинок для запису команд, можна використовувати таку структуру як "цикл". Домовилися, як будемо позначати "цикл" у програмі, і вирішували задачі з його використанням.
(після уроків знайшла свою папку з завданнями, залишену на парті, а над нею Нонну, яка вирішувала задачки з магнітним сонечком у руках. Напевно, це найприємніші моменти вчителювання)
Немає коментарів:
Дописати коментар