01.02.17

Задачі на слух

Продовжуємо тренувати розпізнавання задачі на слух. Важливо навчити їх спершу уявляти що відбувається, а тоді тільки визначати, яка математична дія знадобиться і тільки потім - рахувати. Виходить поки що зі змінним успіхом.
Диктую таке:
"1. Знайдіть суму чисел 17 і 18."
2. Знайдіть різницю чисел 31 і 9.
3.  Скільки буде12 і 22 разом?
4. Зменшуване 15, від'ємник 6, знайдіть різницю. (в класі на стіні висить підказка "зменшуване - від'ємник = різниця" - головне пригадати де подивитися)
5. Один доданок 4, другий доданок 44, знайти суму.
6. На скільки відрізняється 27 і 15?
7. На скільки 7 більше ніж 3? (при слові "більше" більшість автоматично ставить знак "+")
8. На скільки 12 менше ніж 17? (а в цьому випадку числа записують в порядку почутого, тобто 12-17=...)
9. Скільки залишиться якщо від ста забрати сто?
10. Скільки буде 3 і 4, і ще 8?"
Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар