26.11.14

Sound of noise

На останньому занятті Співанок повторювали вивчену "Товчу мак" і згадували як написати тривалості розміру 2/4 нотами. Взагалі наші співанки вже давно не тільки співанки. Бо ми вчимося визначати розмір пісні чи твору, що слухаємо, для того аби потім ритмічно відтворити малюнок шумовими інструментами, хлопками, тупотінням і навіть присіданням чи ходінням на носочках (як ми це робили з Don't worry be happy). 
Домашнє завдання з минулого разу лишається для всіх, окрім Маші, написати безкінечник на ритм та мелодію "Товчу, товчу мак". На занятті ми слухали, а потім дивилися "Sound of noise music for one apartment and six drummers". У них дуже цікаві асоціації з музикою, вони більше почали говорити про свої відчуття від прослуханого твору. 
Іноді вони поводяться так, ніби те, що ми робимо - це не серйозно, тобто така собі розвага. я не проти, коли на занятті ми дуркуємо, стукаємо по тому, що під руку потрапить чи танцюємо чи співаємо якісь вигадки. Але важливо, аби дома батьки також цікавились, чи було домашнє завдання чи щось для спільного прослуховування. Діти всі різні, у когось кращий музичний слух, у когось відчуття ритму чи розуміння музичної грамоти. 
І ми вчимося індивідуальні вміння об'єднувати в щось спільне і таким чином розвивати те, чого бракує іншим.
Домашнє завдання: додивитись відео до кінця, назвати в яких кімнатах відбувається музична сесія і які предмети виконували роль інструментів.
Олена Янчук

Немає коментарів:

Дописати коментар